SFB-100
Ultradźwiękowy system do wykrywania wad w szynach kolejowych przy dużych prędkościach z oceną wyników badania i możliwością prowadzenia dokumentacji dla torowisk.
GŁÓWNE CECHY:
- w pełni zintegrowany, zautomatyzowany system posiadający od 1 do 24 kanałów,
- szybkość badania do 100km/h (60 mph.), w zależności od warunków powierzchni, z prezentacją wyników z wielu kanałów na jednym ekranie, z możliwością powrotu do wady w obrębie 20 cm (8 cali),
- programowanie do 32 bramek na kanał zapewnia uzyskiwanie obrazów B-scan w czasie rzeczywistym,
- automatyczne pozycjonowanie systemu czujników w zależności od zmian wysokości szyn,
- proste sterowanie systemem z poziomu pulpitu sterowniczego operatora,
- sygnał A-scan i B-scan prezentowany na podłużnym przekroju szyny dla każdego przetwornika,
- analiza i obróbka zgromadzonych i zarchiwizowanych danych poza stanowiskiem w trybie off-line,
- pełna dokumentacja wyników badań do okresowego monitorowania rozwoju wady.