SFB-50
System SFB-50 jest systemem modułowym, opartym na ultradźwiękowym systemie PC. System przygotowany do pozyskiwania i oceny dużej ilości danych cyfrowych dedykowany do obrazowania i oceny wad wewnątrz szyn kolejowych na potrzeby prowadzenia serwisu.
GŁÓWNE CECHY SYSTEMU:
- system zainstalowany na wózku ciągniętym przez wagon lub instalowany na wagonie,
- w pełni zintegrowany system pomiaru szyn kolejowych, posiadający od 1 do 16 kanałów,
- prędkość pomiaru do 30 km/h (20 m.p.h) z prezentacją wyników z wielu kanałów na jednym ekranie z możliwością powrotu do wady w obrębie 20 cm (8 cali),
- programowalne bramki dla każdego kanału umożliwiają uzyskanie obrazu B-scan w czasie rzeczywistym,
- automatyczne pozycjonowanie systemu czujników w zależności od zmian wysokości szyn,
- proste sterowania systemem z poziomu pulpitu sterowniczego operatora,
- ocena wad na podstawie obrazów B-scan w czasie rzeczywistym,
- analiza i obróbka zgromadzonych i zarchiwizowanych danych poza stanowiskiem w trybie off-line,
- pełna dokumentacja wyników badań do okresowego monitorowania rozwoju wady.